Nederland slimmer maken, het verschil maken in onderwijs, dat is waar de LOI voor staat. De LOI doet dat door de persoonlijke situatie en behoeften van de individuele student centraal te stellen. Door toegankelijk en efficiënt onderwijs te bieden dat in ieders leven past. De LOI richt zich daarbij op een ieder die zich naast werk, gezin en/of een druk privéleven verder wil ontwikkelen. Toegankelijk en efficiënt onderwijs voor iedereen Ervaring en interesses lopen uiteen, de voorkeur voor een studiemethode, maar ook de tijd en mate van flexibiliteit die men heeft om te studeren, kunnen per persoon sterk verschillen. De LOI erkent deze variëteit aan wensen en behoeften en doet er alles aan om iedere cursist en student te helpen zo gericht mogelijk zijn persoonlijke doelen te bereiken.

https://loi.nl/ is een website van de Landelijke Onderwijs Informatie (LOI), een Nederlandse organisatie die zich bezighoudt met het aanbieden van afstandsonderwijs. Op deze website kunnen mensen terecht voor informatie over verschillende opleidingen en cursussen die zij online kunnen volgen. De LOI biedt een ruim aanbod aan opleidingen op verschillende niveaus, van mbo tot hbo en van vakopleidingen tot wo-bachelor- en masterprogramma's.

Op de homepage van de website worden de verschillende opleidingscategorieën weergegeven, zoals beroepsopleidingen, taalcursussen, persoonlijke ontwikkeling en IT-opleidingen. Door op een van deze categorieën te klikken, komen bezoekers terecht op een pagina waar ze meer informatie kunnen vinden over de opleidingen die in die categorie vallen. Zo kunnen ze bijvoorbeeld kiezen voor een opleiding tot administratief medewerker of een cursus Engels voor beginners.

Naast informatie over de opleidingen zelf, biedt de website ook praktische informatie over het aanmelden voor een opleiding en het betalen van de studiekosten. Zo kunnen bezoekers bijvoorbeeld kiezen voor een aflossingsvrije lening of een studieschuldverzekering om de kosten te dekken. Daarnaast is er ook een pagina met antwoorden op veelgestelde vragen, zodat bezoekers snel en eenvoudig alle informatie kunnen vinden die ze nodig hebben.

Verder biedt de website ook de mogelijkheid om te leren met behulp van een persoonlijk studieadvies. Dit houdt in dat bezoekers een vragenlijst kunnen invullen waarmee ze in kaart kunnen brengen welke opleiding het beste bij hun wensen en doelen past. Vervolgens krijgen ze persoonlijk advies van een studieadviseur, die ze verder kan helpen bij het maken van een keuze.

Tot slot biedt de website ook de mogelijkheid om te leren in een online leeromgeving. Hier krijgen bezoekers toegang tot lesmaterialen, opdrachten en andere middelen die ze kunnen gebruiken om zelfstandig te leren. Daarnaast zijn er ook online leercommunities waar bezoekers met andere studenten in contact kunnen komen en samen kunnen leren.


LOI video


LOI Reviews

    net echt...

    Alles lijkt op het eerste gezicht prima. De website is goed geregeld, studie advies professioneel en de boeken zijn er snel. Daarna gaat het mis. Ik heb LOI meerdere kansen gegeven en elke keer is het een dure teleurstelling (geld (deels) terug na hun falen is echter geen optie). De 'studie' is niet meer dan alleen de boeken lezen die ook op bol.com te krijgen zijn. Er zijn wel tussen tijdjes vragen, maar die moet je zeld nakijken. Tussentijdse toetsen is standaard een 9 of 10 zonder feedback. De eindtoets kan daarna nogal een verrassing zijn want die wordt wel nagekeken. Voor de klanten service moet je even de tijd nemen. 2 uur aan de lijn hangen zonder succes is geen uitzondering. De geadverteerde 'docent' is niet of nauwelijks bereikbaar. Als leuke afsluiter van deze tirade noemen ze alle dure cursussen als direct waardevol voor de praktijk, alleen niet bij hun, enkel een volledige bachelor is goed genoeg.

    Sterke punten
    uitstraling

    Zwakke punten
    bijna alles

    Volg nooit een opleid. bij LOI

    Wat een slechte opleider. Telefonisch zijn ze nooit te bereiken, op emails wordt nooit gereageerd, huiswerk verdwijnt of het duurt vier weken voordat je reactie krijg en nu examen gedaan maar na vijf weken nog geen uitslag en dat kan nog wel even duren.\\r\\nErg schlecht, volg hier nooit een opleiding

    Sterke punten
    Hebben ze niet

    Zwakke punten
    Geven nooit reactie zijn niet te bereiken

    NOOIT BEGINNEN

    slecht, slecht, slecht en nog eens slecht. Je betaald super veel voor stress en gezeik. Afgelopen 7 maanden elke week aan de telefoon met de klantenservice gehangen en nog regelen ze niks voor je. INDERDAAD NIET EENS 1 STER WAARD

    Sociaal zekerheidsrecht

    Het is het geld niet waard. Het boek is goed en zou ik zeker apart bestellen. Maar eigenlijk staat daar alle info in die je nodig hebt. Het andere cursus materiaal is veelal verouderd en geldt niet meer voor de huidige wetgeving.

    Zwakke punten
    Verouderd materiaal, eenzijdig aanbod (vooral veel lezen)

    Kwaliteit valt vies tegen!

    Masterclass Duurzaamheid: in de beschrijving staan allerlei praktische punten waar aandacht aan wordt besteed. Echter, je moet je eerst door een enorm blok over ethiek worstelen, algemene stof zonder dat er enige link wordt gelegd met de duurzaamheid. Veel blabla over allerlei theorieën waarbij je je werkelijk afvraagt wie heeft bedacht dat deze stof op deze manier bijdraagt aan de cursus. Als ook nog eens een deel van het videomateriaal niet werkt is het helemaal klaar. De gestelde vragen aan de studiebegeleider worden nors en verongelijkt doorverwezen naar de klantenservice......

    Advies: deze cursus niet doen!!!

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    lesstof en doelstelling/beschrijving lopen ver uiteen
    niveau is laag, veel tekst - weinig inhoud, zeker geen masterclass niveau
    geen ondersteuning vanuit de studiebegeleider, reageert gepikeerd op melding ontbreken materiaal en verwijst naar klantenservice
    lijkt op uitmelken stap-subsidie want deze is op deze cursus van toepassing

    Zeer slecht!! 1 ster is teveel

    Opleiding financieel assistent gevolgd via stap budget. Van de lesstof tot aan de examens was het gewoon slecht. Lesstof en oefenmateriaal staat vol met fouten, communicatie hierover is erg moeilijk. Examen stonden vragen die niet eens in de lesstof voorkomen. Uiteindelijk examens behaald maar loi geeft toch door aan uwv voorbijer stap budget dat opleiding met slecht resultaat is afgerond. Weer een uur in de telefonische wachtrij van loi, blijkt dat ze afgeronde modules zelf niet goed in het systeem hebben gezet. Nu maar hopen dat het ontvangen van mijn diploma wel vlot verloopt.

    Zwakke punten
    Zie review

    Niet eens 1 ster waard!

    Niet eens 1 ster waard! Bezig met mijn opleiding en in de afrondende fase. Ik heb tijdens mijn opleiding zeker 4 keer telefonisch contact op moeten nemen over foutmeldingen in het systeem (bijv. bijlagen die niet geopend konden worden, maar ook opdrachten opnieuw openzetten etc.). Op zich niet erg om even te bellen, maar dat even kun je weglaten. Van 40 minuten in de wacht naar de laatste keer ruim een uur en 15 minuten! Als je dan aangeeft wat er opgelost moet worden (simpele dingen) krijg je een snauw van een telefoniste die er blijkbaar niet zoveel zin en kennis in heeft. 3 keer doorverbonden worden, bij de 3e keer heb ik maar opgehangen. Waar kan ik mijn telefoonkosten declareren??!!! En wie kan mij nu helpen met mijn vragen ipv dat kunt u online regelen (NIET DUS!).

    Opleiding verdwenen!

    Ik startte vorig jaar aan mijn thuisstudie opleiding bij LOI. Het zou een jaar duren en door persoonlijke omstandigheden leek ik deze deadline niet te gaan halen. Ik heb mijn docent gevraagd of ik kon verlengen, waarop hij antwoorde dat het kosteloos zou worden verlengd. Een paar maanden later ontdekte ik dat ik niet meer in de portal kon. Ik heb totaal 3 keer gemaild, 2 keer gebeld (waarvan 1 keer voicemail) en uiteindelijk iemand te pakken kunnen krijgen. Hier ontdekte ik dat de opleiding was komen te vervallen. NIEMAND heeft me daarvan op de hoogte gebracht! En ook bleek wat de docent zei niet waar! Ik had kunnen verlengen, maat tegen een extra betaling en dat had ik moeten aanvragen! Ik ben enorm teleurgesteld en ben nu natuurlijk die tijd die in die studie zit kwijt. Ik vind het onacceptabel hoe met mij en waarschijnlijk ook nog andere studenten wordt omgegaan.

    Sterke punten
    De portal was op zich makkelijk te gebruiken

    Zwakke punten
    Laten opleiding verdwijnen zonder mij hiervan op de hoogte te stellen, beloven dingen die niet waargemaakt worden, communicatie loopt niet en het contact met docent was nihil.

    (Extra) diploma halen? Het kán

    Ik heb (naast mijn baan) een volledig erkende voltijd MBO 3 opleiding behaald tot 'vakbekwaam medewerker dierverzorging'.

    Wat goed ging, was het werken via de online campus. Dit is makkelijk en er is een duidelijk stappenplan te volgen. Er is ruimte om te oefenen (ook voor examens), maar je kunt er ook voor kiezen om alleen de noodzakelijke inzendopgaven op te sturen. Tip: maak een back-up hiervan op de computer.

    Verder was de lesstof zéér uitgebreid! Ik begeleid zelf studenten die deze opleiding bij reguliere MBO scholen volgen, maar zij krijgen 1/2 de kennis niet die ik heb gekregen. TOP!

    Eerlijk is eerlijk: er is ook veel mis gegaan. Soms verouderde informatie, verkeerd lesmateriaal gekregen, feedback van docenten die beter kan, láaaaange wachttijden bij de klantenservice (wegens personeelstekort) en het antwoord was ook niet altijd inhoudelijk direct juist. En daarbovenop komt nog het wachtmuziekje wat al in geen tijden is veranderd... BLEEGH!

    Desondanks is mijn ervaring dat als je geduldig blijft, zelf goed alle informatie leest, vol blijft houden, door blijft zetten én vertrouwen houd... dat je dan met behulp van de juiste medewerkers écht wel verder komt.

    En zo heb ik naast mijn baan een extra diploma kunnen behalen. En ben ik naast dit diploma, inmiddels óók vakbekwaam geworden in geduld houden en doorzettingsvermogen tonen ;)

    Zeer slechte ervaring

    De LOI blinkt uit in logheid en bureaucratie. Ik wacht nu al drie maanden op mijn diploma. In eerste instantie hoorde ik überhaupt niet dat ik geslaagd was, daar heb ik zelf na een paar weken diverse keren achteraan moeten bellen en mailen. Bij het probleem rondom het versturen van mijn diploma wijst iedereen naar elkaar: de klantenservice naar het examenbureau en het examenbureau naar de ICT-afdeling). Ik ga de volgende keer wel naar een andere opleider als ik weer een cursus wil volgen.

    Sterke punten
    De snelheid van feedback door mijn docent

    Zwakke punten
    - De bereikbaarheid is superslecht (als je ze gaat bellen, trek daar dan gerust een uurtje tijd voor uit).
    - Ik wacht al drie maanden op mijn diploma.
    - Iedereen wijst naar elkaar bij problemen.
    - De cursus die ik volgde was verouderd.

    Zeer slecht!

    Boeken wat je thuis gestuurd krijgt! Komen niet overeen met de leerstof. Stel ik de docent een eenvoudige vraag, krijg wazig antwoord van haar. Stop aub ermee. Heeft heeft mij geld gekost!!!! Jullie laten je studenten gewoon in de steek!!als ik eerder dit had geweten had ik dit nooit gedaan!!!! Never!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer slecht! Nooit meer voor mij loi!

    Waardeloos

    Echt alles is drama. Boeken te laat, dan is de cursus Engels ( staat nergens) docent die spullen kwijt is. Geen feedback, na maken eind opdracht niets gehoord, geen felicitaties, geen centerficaat. Als je mailt krijg je hem reactie, als je belt hang je 45 min am de lijn wordt je die keer doorverbonden en word er opgehangen. Wat een teurstling voor dat harde werken

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Service, begeleiding, bereikbaarheid,

    LOI niet doen!!!

    Wat heb ik een spijt! Dit kostte mij (met de lerarentegemoedkoming er al vanaf getrokken) €8.500,- Plus eindeloos veel frustratie om: In het begin van de opleiding nutteloze modules die niks met de richting van de HBO opleiding te maken hebben. Vervolgens slecht uitgelegde opdrachten en docenten die vanaf hun bureau niet weten om welke opdrachten of lesstof het gaat aan de kant van de leerling thuis. Een wachttijd van 3 weken voor inzendopgaven, of zelfs maar een simpel antwoord van de klantenservice, is absoluut niet ongewoon. Telefonisch antwoord op zo'n simpele vraag kan ook makkelijk een uur duren. Als ze je al kunnen helpen. Het bedrijf is gewoon een grote boef dat niks geeft om opleidingen maar alleen je geld wil hebben. Behoud jezelf en leer van mijn fouten: doe dit niet maar ga gewoon naar een regulieren hogeschool.

    Sterke punten
    Verkopen.

    Zwakke punten
    Service. Opleiden.

    Modules niet beschikbaar

    Ik heb een klacht over de LOI.
    Het gaat om 2 modules aan het eind van mijn opleiding die niet geopend kunnen worden, omdat ze niet beschikbaar zijn. Iets wat ik niet begrijp, hoe kan je iets aanbieden terwijl het niet beschikbaar is. Ik ben nu aan het wachten om verder te gaan met mijn studie tot deze modules geactiveerd kunnen worden. Hiermee ben ik zeer ontevreden en wil gewoon verder met mijn studie.
    Hierover heb ik meermaals contact gehad met mijn coach, dit loopt nu zeker drie maanden, maar ik kom geen stap verder! Ook meerdere keren de klantenservice hierover gebeld, maar ook niks mee opgeschoten. Ik zou graag zien dat hier iets aan veranderd wordt!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onpersoonlijk, koud, niet behulpzaam, laten je maanden wachten

    Het wordt gewoon NIET geregeld

    Heel slecht

    Zwakke punten
    Klantenservice, zaken geregeld krijgen, communicatie tussen afdelingen, webcare met flutantwoorden waar je niets aan hebt en vervolgens weer dagen wachten, wachten, wachten enz.....

    Traag, log en moeizaam

    Slecht klantenservice
    Slecht bereikbaar
    Alles duurt eindeloos lang
    Slechte feedback op opdrachten
    Klacht indienen bij LOI? Je hoort nooit wat er mee is gebeurd..
    Drama School!
    Blij als ik er vanaf ben

    Sterke punten
    Afwachten

    Zwakke punten
    Service is beroerd, alles kost geld zelfs bezwaar maken tegen hun eigen fouten.
    Je weet nooit wat de status is van de afhandeling.. meestal is er geen status en daar kom je naar weken informatie opvragen dan weer achter.

    Schandalig

    Niet aan studie beginnen!! Je bent een nummer, de stof is achterhaald, niemand bij de organisatie voelt zich verantwoordelijk voor de student en je kunt weken / maanden wachten op je diploma… Ik heb zelf eerder een bachelor en master afgerond bij twee andere instellingen voor hbo en wo en daadwerkelijk alles was daar beter geregeld dan bij de LOI. Idioot dat je wekenlang moet wachten op je papiertje. Ik heb de klantenservice misschien wel 10x gebeld en elke keer werd ik doorverbonden, kreeg ik steeds half of geen antwoord of alleen het antwoord ‘we zijn ermee bezig’… Dit kan écht niet voor een instelling die zoveel geld verdient aan haar studenten. Ik ben er helemaal klaar mee! Daarom deze review … als waarschuwing voor iedereen: start niet met LOI

    Sterke punten
    De inleveropdrachten worden over het algemeen snel nagekeken..

    Zwakke punten
    Het afstudeerproces is dramatisch, de stof is achterhaald. Je moet de LOI stalken om überhaupt je diploma te ontvangen. Zeer onpersoonlijk contact ook

    E-Learning LOI, bevalt slecht

    Volg de korte cursus Voeding en Sport. Interessante stof. Maar door e-learning vrijwel niet te doen. E-learning daschboard niet overzichtelijk en bij de vragen en antwoorden naar de docent wordt het naar gelang meerder vragen gesteld is een onoverzichtelijke boel. Maar nog erger: 1. je stelt digitaal je vraag aan een docecnt en wanneer je het antwoordn hebt bven je alweer dagen verder en heb je op dat antoord weer een vraag dan begint het van voor af aan. Zo verlies je heel veel tijd en is het moeilijk geconcentreed te zijn op dat stukje stof waarin je je aan het verdiepen was. 2. Wanneer je LOI belt met een vraag over iets betreft het e- learnen dan zit je bijna een uur in de wacht. Dit geeft erritatie......en op een gegeven moment haak je maar af.....en de gedrevenheid is op een gegeven moment ver.

    Sterke punten
    Leuke opleiding....om dan te lezen

    Zwakke punten
    e-learning

    geslaagd maar geen diploma

    Afgelopen November succesvol m'n opleiding afgerond.
    Kreeg daarna een mailtje met felicitaties én de mededeling dat mijn diploma binnen 14 dagen per post toegestuurd zou worden. Bijna 3 weken later nog altijd géén diploma ontvangen.
    Bel je LOI, word ik drie keer door verbonden met telkens 10-15 minuten in de wacht staan.
    Heb ik eindelijk de juiste persoon aan de lijn, vertel dat ik nog altijd mijn diploma niet heb ontvangen....
    krijg ik als antwoord dat het op de zelfde datum als het mailtje per post verstuurd is en ik het dus al ontvangen moet hebben. sja, als ik het ontvangen had zou ik niet hoeven bellen om te melden dat ik het nog NIET heb ontvangen. Zij beweren het opgestuurd te hebben maar ik heb het nooit ontvangen......
    LOI zegt: spijtig dat u het niet heeft ontvangen want we verstrekken een diploma maar één keer !!

    Bijna 1000 euro voor een opleiding, waarbij ik slechts één heel dun boekje lesstof kreeg en verder alles maar zelf via internet op moest zoeken. Nauwelijks tot geen begeleiding , je kon docent per mail vragen stellen, maar kreeg je geen antwoord of het duurde 2-3 weken voor je respons kreeg en dan was het een reactie waar je eigenlijk niets aan had. Voor zoveel geld hadden ze een diploma toch wel aangetekend kunnen versturen lijkt me.
    Nu heb ik een prijzige studie gevolgd, ben ik glansrijk geslaagd, maar heb er helemaal NIETS aan omdat ik bij sollicitaties NIET aan kan tonen dat ik het diploma behaald heb.

    LOI heeft het geld geind en verder laten ze je compleet barsten. Dus voor mij nooit en te nimmer meer LOI.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Bieden geen waar voor je geld. Zeer slechte tot geen begeleiding, minimaal lesmateriaal (vol fouten) , geen service en nemen géén verantwoordelijkheid, dragen géén zorg voor het goed en tijdig ontvangen van je behaalde diploma.

    Nooit aan beginnen

    Niet aan beginnen. Ik ben al 3 jaar bezig met een opleiding maar deze is onmogelijk om af te ronden. Scriptie wordt niet nagekeken en midden in tentamens wordt je naar huis gestuurd vanwege een systeemfout. Je mag het zelf uitzoeken hoe je het oplost, de LOI doet het in ieder geval niet. Je betaalt je scheel aan een opleiding waar je vervolgens geen eens een diploma voor kan halen. Reiskosten worden niet vergoed bij fouten die zij maken, je staat 50 minuten in de wachtrij voor telefonisch contact waarnaar je midden in het gesprek opgehangen wordt en e-mails + aangetekende brieven worden compleet genegeerd. Het zijn brutale apen die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Wat een walgelijke organisatie. Het is oplichterij!

    Zwakke punten
    Alles

    Nooit meer

    Komen niets na. Incasseren je geld en dan mag je het uitzoeken. Reageren niet of pas weken tot maanden later op vragen en/of klachten.

    Sterke punten
    Afzetten, niet reageren, je geld vangen

    Zwakke punten
    Ze mogen bestaan.

    Ga niet in zee met de Loi

    Ik ben echt opgelicht door de loi. MBO kort helpende zorg en welzijn gedaan, diploma gehaald en nu blijkt dat ik met dit diploma niet mag werken. Terwijl ik het tevoren aan een studieadviseur van de loi gevraagd heb. Ja hoor dat kan, je hebt hiermee de gevraagde zorgkennis. Nou, niet dus.. Het kan beter leidse Oplichtings instituut genoemd worden.

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Er klopt niets bij de loi. Grote bende daar!

    Ongekend slechte service

    Ik ben nu 5 weken officieel bezig met de masterclass entrepreneurship. Ik kan echt helemaal niemand de LOI aanbevelen! De boeken kwamen 2,5 week later, dan start datum, aan. Dan ligt de campus er een hele week uit, daarna blijkt het dat de website waar de oefenvragen op zouden staan niet werkt en de gehele tijd aangeeft coming soon. \\r\\nGebeld, echt te vaak, spoed achter mijn vraag laten zetten. Desondanks na 1 week en 4x aan de telefoon te hebben gehangen, krijg ik eigenlijk een mail. Ik moest de mediatheek maar gebruiken daar zou de link het wel doen ipv de link in het leerpad. Als er ook alleen maar op de link in de mediatheek geklikt was hadden ze gezien dat het na precies dezelfde website leidt en deze hetzelfde aangeeft, coming soon. \\r\\nWeer gebeld, weer zou het doorgezet worden naar de schoolleiding en ict. Weer spoed erachter laten zetten, we zijn dus op precies hetzelfde punt als 1 week geleden. Precies dezelfde hulpvraag, naar precies dezelfde afdelingen uitgezet. \\r\\nHoe is dit in vredesnaam mogelijk dat je een studie aanbied dat gewoon niet volledig is en dat ik als cursist er gewoon iedere dag achteraan kan gaan in de hoop dat ik wel in 12 dagen antwoord krijg! Antwoord hè, niet de oplossing maar antwoord! Het is te zot voor woorden, hoe kan een opleidingsinstituut zich zo profileren. Het is niet dat ze net om de hoek komen kijken, hoe kan je zo ontzettend slechte service aanbieden. Hoe kan je daarachter staan. \\r\\nWant daarna kreeg ik gewoon doodleuk een mail met de inhoud, de vraag is bij de schoolleiding neergelegd en je zult binnen 12 dagen!!!!! Een antwoord krijgen. Het is echt van de zotten. Ik heb er echt geen goed woord voor over, van het begin tot het einde niet. \\r\\nEcht zoek iets anders, ga niet voor een opleiding van de LOI!!

    Oplichterij

    Lesmateriaal komt niet overeen met de opdrachten in een hoofdstuk.
    Bij problemen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, dit duurde vier maanden, waardoor ik dus ook niet verder kon met het laatste hoofdstuk en dus vier maanden achterloop. Ook ben ik al maanden bezig met wachtdn op antwoord op de aanvraag kosteloze verlenging, waar ik alleen maar loze beloftes gehoord heb en nog steeds geen ja of nee. Nu is mijn serviceduur over drie dagen verlopen en krijg ik antwoord op het probleem met het lesmateriaal wat niet eens voldoet aan een antwoord laat staan de oplossing is, lijkt net of ze niet lezen.
    Dus ik kan dag zeggen tegen mijn diploma en al het geld wat ik erin gestoken heb en dit op het allerlaatste onderdeel van de opleiding, heel zuur dit .Grote oplichtersbende is het LOI

    Sterke punten
    Geld innen

    Zwakke punten
    Kastje naar de muur klantenservice

    BEGIN GEEN OPLEIDING BIJ DE LO

    Ik heb zoveel mee gemaakt met de LOI, kan er een heel boek over schrijven. Hieronder een korte samenvatting:\\r\\n\\r\\n- Inzage van je toest: kost je �80,- maar wegens corona kon ik geen datum inplannen. Even af gewacht om vervolgens te horen dat het binnen een maand geboekt moet worden, ofwel ik kan mijn eigen toets niet meer inzien. \\r\\n-�149 moeten betalen om een herkansing te maken, weer niet gehaald en geen inzage mogelijkheden. \\r\\n- al een half jaar moeten wachten op de resultaten van een ander vak, elke twee weken bellen/mailen etcetera om telkens het zelfde te moeten horen: het ligt bij een derde beoordelaar. Het gaat serieus om een a4 papier wat na een halfjaar nog niet nagekeken is. \\r\\n- klachten worden gewoon niet in behandeling genomen/reactie blijft uit!\\r\\n- heb je een vraag aan je studie begeleider? Wacht rustig maar 14 dagen om een antwoord te krijgen die totaal niet aansluit op je vraag.\\r\\n- een presentatie moeten houden via een zoom, om vervolgens nooit een zoomlens te ontvangen en weer een nieuwe dag in moeten plannen.\\r\\n- het is erg gebruikelijk om 1,5 uur in de wacht te staan bij de klantenservice om vervolgens het zelfde antwoord te krijgen als maanden terug: het ligt bij een derde beoordelaar. \\r\\n- beloven er een spoed behandeling van te maken, om vervolgens weer een maand geen reactie te krijgen. \\r\\n- meerdere malen gewoon de campus uitgeknikkerd worden en geen hulp met het oplossen hiervan!\\r\\n\\r\\nSerieus, er is nog zoveel meer wat daar fout gaat, maar ik krijg kramp in mijn vingers van dit lange bericht! \\r\\n\\r\\nAlsjeblieft, begin gewoon niet aan de LOI want ik ben �5000 verder en heb nog geen vak af kunnen sluiten bij deze oh zo leuke opleiding!

    Sterke punten
    Niets!

    Zwakke punten
    Alles


Bezoek LOI

Schrijf een review