Als je een opleiding volgt werkvoorbereider installatietechniek bij de NCOI leer je helemaal niks over installatietechniek.
Dus als je klaar bent met de opleiding kan je nog steeds niks vertellen over de installatie en heb je 2 jaar lang voor niks op school gezeten en heeft je je ook nog eens een hoop geld gekost.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Duur
je leert niks
vage examenvragen zodat je je examens over moet doen, en dan weer 280 euro kan gaan betalen.
geen meewerking.
Ik had 6 jaar terug al vijf daagse opleiding Internet Rechercheren gevolgd bij een ander bedrijf omdat dit inmiddels zes jaar geleden was het tijd voor wat opfrissing. De opleiding Internet en Digitaal rechercheren bij de 112 Academy was zelfs in deze twee dagen veel praktischer ingesteld en meer toegesneden naar het taakveld van mijn werk als fraude onderzoeker. In twee dagen gewoon veel geleerd er ging zelfs voor mij (ik dacht al veel te weten) een wereld open.
Sterke punten - Heel praktijk gericht
- Alle drie de docenten beschikken over veel expertise in hun eigen vakgebied
- Veel praktijk casuïstiek
- Geweldige accommodatie bij hun opleidingscentrum Peelbergen
- Goede verzorging en lunch
Ik doe een opleiding doktersassistente en heb het lesmateriaal van de eerste periode voor een groot gedeelte al doorgenomen. Het staat echt BOMVOL met spelfouten, fouten in de oefenvragen, de lesstof is verouderd, et cetera.
Toen ik dit kenbaar maakte middels een mail duur de het twee weken eer ik een zeer lauw bericht kreeg.: Ik moest maar eens met voorbeelden komen.
Ik heb toen van 1 enkel stuk van een onderdeel (20 bladzijden) zo'n 15 fouten opgestuurd en het enige wat zij mij konden vertellen was: Tja het zijn voor het grootste gedeelte geen inhoudelijke fouten, dus een erratum is niet nodig.
Ik heb er niks meer over gehoord. Teveel klachten???:(
Inmiddels is het aantal typ-, spel- en stelfouten (4 onderdelen gedaan nu) tot boven de 50 gestegen. het is gewoon een opleidingsinstituut ONWAARDIG.
Laat je ook niet verleiden door die tablet want dat is ook troep. Mijn 3 jaar oude mobiel is sneller en beter:D
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik inderdaad voor een LOI of een NCOI gaan. Ik ga wel alsnog een brief schrijven naar de onderwijsbond en dan de mails die zij me sturen bijvoegen en eisen om alsnog lesmateriaal in ABN te krijgen.
Ik studeer en leer nog steeds veel en doe dat ook bij het LOI, NTI en NHA. De laatstgoemde is meestal de goedkoopste en dus ook rotzooi voor je geld. LOI doet het iets beter maar ook dat is vaak gedateerde rotzooi van 5 tot 10 geleden en dat in een tijd waar vrijwel alles digitaal is en dus snel aangepast kan worden. Ze werken allemaal met "print on demand" maar daar werk je als student weinig van. Oude troep gaat eerst weg. De NHA spant echt de kroon. De studiebegeleiders zijn meestal minder opgeleid dan jezelf en vaak de weg kwijt. Op alles wordt erg kinderachtig gereageerd en mijn advies is; nooit meer!
Sterke punten Lage prijs.
Zwakke punten Alles wat mis kan gaan, gaat ook mis. Geen interne communicatie. Iedere keer iemand anders die je ingezonden werk beoordeeld op zijn/haar eigen wijze. Gedateerd lesmateriaal; onzinnig commentaar wat ze feedback noemen; pedante en arrogante houding wanneer de NHA het niet met jou eens is. Goedkoop bij de NHA is duurkoop; beter de NTI, NCOI of het LOI.
Installatietechniek
Review over NCOIAls je een opleiding volgt werkvoorbereider installatietechniek bij de NCOI leer je helemaal niks over installatietechniek.
Dus als je klaar bent met de opleiding kan je nog steeds niks vertellen over de installatie en heb je 2 jaar lang voor niks op school gezeten en heeft je je ook nog eens een hoop geld gekost.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Duur
je leert niks
vage examenvragen zodat je je examens over moet doen, en dan weer 280 euro kan gaan betalen.
geen meewerking.
Cursus Internet Rechercheren
Review over 112 AcademyIk had 6 jaar terug al vijf daagse opleiding Internet Rechercheren gevolgd bij een ander bedrijf omdat dit inmiddels zes jaar geleden was het tijd voor wat opfrissing. De opleiding Internet en Digitaal rechercheren bij de 112 Academy was zelfs in deze twee dagen veel praktischer ingesteld en meer toegesneden naar het taakveld van mijn werk als fraude onderzoeker. In twee dagen gewoon veel geleerd er ging zelfs voor mij (ik dacht al veel te weten) een wereld open.
Sterke punten
- Heel praktijk gericht
- Alle drie de docenten beschikken over veel expertise in hun eigen vakgebied
- Veel praktijk casuïstiek
- Geweldige accommodatie bij hun opleidingscentrum Peelbergen
- Goede verzorging en lunch
Zwakke punten
Had nog een dag langer mogen duren
fouten in lesstof + oefenopgaven en hopeloos verouderd
Review over NHAIk doe een opleiding doktersassistente en heb het lesmateriaal van de eerste periode voor een groot gedeelte al doorgenomen. Het staat echt BOMVOL met spelfouten, fouten in de oefenvragen, de lesstof is verouderd, et cetera.
Toen ik dit kenbaar maakte middels een mail duur de het twee weken eer ik een zeer lauw bericht kreeg.: Ik moest maar eens met voorbeelden komen.
Ik heb toen van 1 enkel stuk van een onderdeel (20 bladzijden) zo'n 15 fouten opgestuurd en het enige wat zij mij konden vertellen was: Tja het zijn voor het grootste gedeelte geen inhoudelijke fouten, dus een erratum is niet nodig.
Ik heb er niks meer over gehoord. Teveel klachten???:(
Inmiddels is het aantal typ-, spel- en stelfouten (4 onderdelen gedaan nu) tot boven de 50 gestegen. het is gewoon een opleidingsinstituut ONWAARDIG.
Laat je ook niet verleiden door die tablet want dat is ook troep. Mijn 3 jaar oude mobiel is sneller en beter:D
Als ik nu zou moeten kiezen zou ik inderdaad voor een LOI of een NCOI gaan. Ik ga wel alsnog een brief schrijven naar de onderwijsbond en dan de mails die zij me sturen bijvoegen en eisen om alsnog lesmateriaal in ABN te krijgen.
Sterke punten
DOCENTEN DOEN HUN WERK
Zwakke punten
TAALKUNDIG VOLLEDIG ONACCEPTABEL
SNELHEID CONTACT PRE-POSTDUIF
ONOVERZICHTELIJK MAILSYSTEEM IN STUDENTENPLAZA SYSTEEM
(geen titel)
Review over ScheideggerWgblijven de NHA
Review over NHAIk studeer en leer nog steeds veel en doe dat ook bij het LOI, NTI en NHA. De laatstgoemde is meestal de goedkoopste en dus ook rotzooi voor je geld. LOI doet het iets beter maar ook dat is vaak gedateerde rotzooi van 5 tot 10 geleden en dat in een tijd waar vrijwel alles digitaal is en dus snel aangepast kan worden. Ze werken allemaal met "print on demand" maar daar werk je als student weinig van. Oude troep gaat eerst weg. De NHA spant echt de kroon. De studiebegeleiders zijn meestal minder opgeleid dan jezelf en vaak de weg kwijt. Op alles wordt erg kinderachtig gereageerd en mijn advies is; nooit meer!
Sterke punten
Lage prijs.
Zwakke punten
Alles wat mis kan gaan, gaat ook mis. Geen interne communicatie. Iedere keer iemand anders die je ingezonden werk beoordeeld op zijn/haar eigen wijze. Gedateerd lesmateriaal; onzinnig commentaar wat ze feedback noemen; pedante en arrogante houding wanneer de NHA het niet met jou eens is. Goedkoop bij de NHA is duurkoop; beter de NTI, NCOI of het LOI.
LOI is top
Review over LOIVerleden jaar heb ik een cursus bij LOI doorlopen en ik kan het iedereen aanbevelen!
LOI leverde goede studiematerialen en dito begeleiders!