klacht

Mijn collega heeft bij jullie een opleiding ingekocht. Echter elke keer is er een verandering en geen continuÏteit. Er word niet naar de wensen van de klant gekeken. Het wordt gegooid op de Covid-19. Maar beloftes worden niet nageleefd. Nu is er een klacht. Als men Eindhoven kiest als uitgangspunt MOET je niet eindigen in Utrecht. Dat er TE weinig cursisten zijn is niet ons probleem. We hadden net Anoushka aan de lijn die het vervelende nieuws mag brengen. Maandag een gesprek. ROBERT van ZANTEN. je zal flink aan de bak moeten ivm niet geleverde diensten en producten van JOU bedrijf. Neem je verantwoording.

Sterke punten
kontdraaien en afwijken van afspraken, maar wel geld incasseren. Totaal niet tevreden. Het gesprek wat er allemaal geleverd wordt in dienst van de cursist/student is 180 graden anders.

Zwakke punten
zwakte aanbod. Niet eerlijk zijn. Vragen ontwijken. Op TV een mooie reclame maken maakt dit niet goed. De Loden Loekie is al uitgereikt. Jullie hadden deze verdient.

Bezoek Scheidegger Reviews over Scheidegger

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Scheidegger
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden