Afrader..

Jammergenoeg het zoveelste bedrijf in Nederland wat super slechte non-service en nare ervaringen levert. Blijkbaar heeft men bij Nha in Panningen, niet van innovatie en service gehoord.
De kwaliteit van de studies zelf, is inderdaad veelal matig, en voor verbetering en innovatie vatbaar. Mooie folders en reclame (Verkooppraatjes) alleen zijn niet voldoende.
Bij redelijke, objectieve klachten, wordt je als klant als een vervelend randverschijnsel weggezet. Er heerst een sfeer van "Wij Nha, zijn de baas, en jij, klant (Die Nha ook nog eens betaalt met echt geld), jij dient je aan ons te onderwerpen" .
Ok. Is goed - Succes, met zo'n stupide, arrogant idee - Wat overigens, voor zover ik weet, nergens in de 'mooie folders' is terug te vinden.
Dus, wat doe je dan, als klant. Je haalt je business bij zo'n 'bedrijf' weg, en je stopt iedere afname. Niet alleen nu, maar ook zeker in de toekomst - Zonder klanten, immers geen business ! En, zonder veranderingen, of innovatie, aan de kant van Nha, blijft dit ook zeker zo.

Sterke punten
-Veel aanbod

Zwakke punten
-Geen service opgenomen in procedures van NHA

Bezoek NHA Reviews over NHA

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over NHA
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden